lørdag 19. september 2015

BABY BOHO BLANKET


Då eg såg bildet av det litt utradisjonelle babyteppet frå Ministrikk første gong, visste eg umiddelbart at dette blei eg nødt til å strikke.

Og på pinne nr 10 og 12, med tjukt garn, har det gått fort å strikke.
Teppet har ikkje vore nokon prioritet (for prioriteten er for tida amming og søvn), så det har berre blitt strikka litt innimellom. Likevel har teppet raskt vokst og blitt større - og no altså ferdig.


Garnet er Easy frå Sandnes Garn, og fargen heiter «Gresskar». 
Eg synst fargen er kjempefin, og gler meg til det blir meir haustleg ute, og teppet får pynte vogna når eg og Alfred skal ut på haustlege trilleturar. Men inntil vidare pynter den opp babykorga inne.
Korga blei kjøpt på loppis i Oslo i vår, og kanten har eg sydd sjølv, med lekkert, mjukt Libertystoff innkjøpt i New York.
Even though knitting is not a priority these days (My priority is breastfeeding and sleep), the baby boho blanket was knitted in no time. With needle size 10 and 12, and a thick yarn, this is a fast blanket to knit. I love the non traditional look for a baby blanket. The pattern is from lovely Ministrikk. I love the color, and cannot wait for autumn days when it will match the autumn colors outside as it is warming little Alfred in his stroller on our daily walks. But right now it is being used in our bassinet. And don't you just love the bumper in our bassinet? I have sewn it with lovely fabric from Liberty. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv ein kommentar her / Write your comment