mandag 3. februar 2014

PÅ PINNANE - LEGGVARMARAR / ONGOING KNITTING - LEGWARMERS!

Eg er i gang med neste strikkeprosjekt, og nok ein gong har eg gått til Den store guttestrikkeboka for mønster.

Ein skulle nesten tru eg var sponsa, både av forlaget, og av Pickles, som eg bruker mykje garn frå for tida. Men det er eg altså ikkje.

Eg endrer bittelitt på mønsteret, som vanleg, og har gått for dobbel perlestrikk som struktur på leggvarmarane. Garnet er enda ein av fargane frå kelim-farge-prosjektet, nemleg Pickles Pure Wool i fargen "rødkløver". Nok ein gong er eg heilt solgt når det gjeld fargen, og Pure Wool-garnet fortset å imponere med sin fantastiske fargeskala.

My ongoing knitting project is a pair of legwarmers for my toddler, knitted in this wonderful warm purple colour. The yarn is (once again) Pickles Pure Wool, and the colour is called "Rødkløver" (red clover). The legwarmers is part of my ongoing knitting project with colours inspired by my Turkish kelim carpet

2 kommentarer:

Skriv ein kommentar her / Write your comment