søndag 17. april 2016

BLOGG-PAUSE / NO TIME TO BLOG

Det er ein underdrivelse å seie at det har vore stilt på bloggen i det siste. Dødt, er vel heller ordet. Men det betyr ikkje at eg har slutta å strikke. 

For strikkinga har eg på ingen måte slutta med. Men blogging har eg ikkje heilt klart å finne verken tid eller inspirasjon til i det siste. Derimot har eg blitt flinkare til å oppdatere Instagram, så om du framleis vil følge mine små og store strikkeprosjekt, er det veldig hyggeleg om du søker opp og følger @skaperrom på Instagram.

Ein liten smakebit med Instagram-bilder. / Some of the pictures from my Instagram profile. 

Those of you who have followed my blog for some time, must have noticed the lack of new posts the recent months. The reason? Lack of time and inspiration. But that does not mean that I don't knit, because I do. A lot. It just does not show on the blog. So if you'd still like to see what I knit, you should follow me on Instagram, where I still find time to post pictures. You find me as @skaperrom. See you on Instagram!

2 kommentarer:

  1. Så mye flott, du må ikke slutte selv om det går litt tid mellom hver gang !

    SvarSlett
  2. Da fant jeg deg på inst! Det var ikke en dag for tidlig! Masse fine, inspirerende bilder:)
    Koselig med et blogginnlegg igjen også. Har savnet deg...
    Ha en god kveld:)

    SvarSlett

Skriv ein kommentar her / Write your comment