tirsdag 12. august 2014

EG ER HER FORTSATT / I AM STILL HERE

Men akkurat no er det flytting og oppussing som står på agendaen. Eg klør nesten i fingrane etter å strikke, men inntil vidare må det nye huset prioriterast. Eg håper at eg snart er tilbake med meir nytt!

We are in the middle of moving and renovating, and all our stuff is packed in boxes, so there is little to show you when it comes to knitting. I am looking very much forward to more time for new knitting projects, and I hope to back again with more blogging soon!

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til med flytting! Jeg er i samme prosess og vet hvor hektisk det er:)

    SvarSlett
  2. Hei - jeg vil så gjerne snakke med deg over email - kan du sende meg en email når du har tid - heidi@woolspire.com

    SvarSlett

Skriv ein kommentar her / Write your comment