torsdag 10. juli 2014

PLANLAGT STRIKK: HULLMØNSTER-TOPP / PLANNING TO KNIT A TODDLER TOP


Neste strikkeprosjekt blir rein bomullsstrikk. Inspirert av det fine Baby bomull-heftet frå Sandnes garn set eg i gong med ein sommarleg, holmønstra topp til toåringen.
Den lilla toppen til venstre kjem snart på pinnane i lyseblått garn. Og kanskje strikkast den blå romperen til høgre også etterkvart?
/
My next knitting project will be the purple top to the left, only in blue. And if I like the yarn, I might knit the blue romper you see to the right also...


I det siste har det blitt strikka mykje med garn i ull/bombulls-bladingar (Lerke, Lille Lerke og Duo), så no tek eg steget ut og strikker med reint bomullsgarn, nærmare bestemt Mandarin Petit. Eg har ikkje strikka med reint bomullsgarn sidan i fjor sommar, men trur aldri eg har prøvd dette garnet før, så eg gler meg til å kome i gong. Og om det gir meirsmak, prøver eg meg kanskje på den fine romperen i heftet, også

Bildene på bloggen er ikkje av topp-kvalitet akkurat no. 
Mann og barn har reist på ferie og tatt med seg speilreflekskameraet, så eg må klare meg på mobilfotografering inntil vidare.

Er det nokon som har erfaringar med Mandarin Petit-garnet?
Kom gjerne med tilbakemeldingar om kva du synst om det!

My next knitting project will be in cotton. I have bought some light blue yarn to knit a summer top for Iben, while the fairly short Norwegian summer still is at its best.

10 kommentarer:

  1. Mandarin petit holder seg veldig godt i bruk, jeg strikket noen håndkler til mamma som er utrolig godt brukt, men som ser nesten nye ut. Bomullstrikk er ikke like elastisk som ull, så fellinger og økinger synes veldig godt, men sånn er jo bare bomull.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for nyttig og konstruktiv tilbakemelding! Eg er godt i gang med strikkinga, og hittil er eg ganske nøgd, speielt med at garnet er så tynt. Og med over 30 grader ute, er det deilig å slippe å strikke noko som er varmt!

      Slett
  2. For en nydelig grønnfarge det var på det bomullsgarnet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fargen på bildet stemmer ikkje heilt, så garnet er nok meir blått enn det ser ut som her. Ein blanding mellom blått og grønt. Men veldig fint!

      Slett
  3. Jeg liker Mandarin Petit godt, men liker enda bedre Safran fra Drops. Det splitter seg ikke så mye som Mandarin Petit og har (også) masse fine farger (og er på salg akkurat nå!). Begge deler holder seg bra, jeg har strikket topper til tantebarnet som har vært i flittig bruk og vask.

    Jeg sikler veldig på det heftet for øvrig, og den toppen er så fin, minner en del om "Circa", gratisoppskrift fra Liselotte Weller. Gleder meg til å se ferdig topp :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høyrast ut som at eg må prøve Safran også! Hittil synst eg strikkinga med Mandarin Petit går fint, men eg er spent på korleis det ser ut ferdigmontert!

      Slett
  4. Nydelig farge på garnet! Har også kjøpt det heftet med akkurat de samme to prosjektene for øye - toppen med hullmønster og romperen :)

    SvarSlett
  5. Eg likar godt Mandarin Petit. Godt å strikke av, fine fargar. Strikka romperen i det heftet du viser tidligare i vår, i brun MP :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er faktisk overraskande godt å strikke med Mandarin Petit! No er toppen ferdig, så snart skal den visast fram her også! Må berre flytte litt først :)

      Slett

Skriv ein kommentar her / Write your comment