mandag 10. mars 2014

PÅ PINNANE: PASTELLSTRIKK / ONGOING KNITTING: PASTELS PROJECT

Eg synst det er veldig mange fine pastellfargar i butikkane no som våren (snart!) kjem. Det har inspirert meg til eit lite pastellstrikkeprosjekt. Og første plagg ut? Nok ein babyshorts!

Dette blir den fjerde shortsen eg set i gong med etter oppskrift frå Den store guttestrikkeboka. Riktignok er eg fortsatt ikkje ferdig med solskinnsshortsen (som berre skulle vere eit restegarnprosjekt. Men så gjekk eg sjølvsagt tom for garn før eg blei ferdig, og eg må derfor kjøpe meir garn for å fullføre. Ganske typisk), men eg fekk likevel lyst til å sette i gang med ein ny shorts.

Garnet er Alpakka Silke frå Sandnes Garn.
Det er ein rest frå garnlageret etter at eg strikka denne omslagsjakka i barselgåve. Planen for heile pastell-prosjektet er å prøve å få brukt opp fine, pastellfarga garn som har samla seg opp her heime, og prøve å unngå å kjøpe nytt garn. Eg ser for meg at det også kjem til å kome ein pastellfarga gensar og kanskje nokre sokkar og ei lue i prosjektet.


Inspired by the many beautyful pastel colours that suddenly pop up in clothing stores now that spring is coming, I have started to knit in pastels. The first project is yet another pair of baby shorts, knitted in Alpakka Silke yarn from Sandnes Garn, which is a remain from knitting this babyjacket for a winter baby recently. I plan on knitting more garments in pastel colours as spring approaches. Maybe a sweather, some socks and a little hat? And most important: I plan on not buying any new yarn, but will try to knit everything from yarn found in my yarn stash. There should be plenty to pick from...

2 kommentarer:

  1. For en nydelig og inspirerende blogg du har! Det er første gang jeg er innom her, men jeg kommer definitivt tilbake. Jeg har faktisk bladd og lest gjennom hele bloggen nå ;) Du har laget veldig mye fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for ein veldig hyggeleg kommentar, Martine! Så kjekt at du liker bloggen!

      Slett

Skriv ein kommentar her / Write your comment