søndag 16. november 2014

BLÅ BARNDOMSKJOLE / THIS YEAR'S CHRISTMAS DRESS

 Då eg kikka gjennom Strikk til mamma og mini-boka første gong, var det nokre av plagga eg umiddelbart kryssa av på den mentale strikkelista, og barndomskjolen var ein av dei.

I oppskrifta, og dei kjolane eg har sett på Instagram, er det brukt to eller tre fargar, men eg synst at strukturen på bolen kjem ekstra godt fram om kjolen blir strikka med berre ein farge.

Tynn, mjuk og kløfri.
Slik har kjolen blitt, for eg har nemleg spandert på meg sjølv å bruke av mitt favorittgarn frå Purl Soho til å strikke kjolen. Garnet heiter Line Weight, og blei innkjøpt i New York i vår. Det er tynt, tynt (liknar litt på Merino Bliss, det nye garnet til Pickles i strukturen, men det er enda mjukare) merinogarn, som eg tidlegare har brukt til å strikke denne barselgåva. Men no var det imidlertid det stålblå garnet som stod for tur.

Blue Christmas.
Kjolen er tenkt brukt som årets julekjole, og eg synst det er høgtideleg og fint med blå kjoler til jenter. Eg har strikka den berre bittelitt lenger enn oppskrifta foreslår, for eg synst det er fint med den korte lengda til det litt gammaldagse snittet. Sidan mottakaren er litt lang, blei det imidlertid heilt nødvendig å strikke ein shorts til å ha under, så kjolen har fått tilbehør i form av ein babyshorts frå Den store guttestrikkeboka, strikka i same garn.

This year's Christmas dress for Iben is finished. The yarn is Line Weight from Purl Soho (maybe my favourite yarn of all!), which makes the dress super light and soft. I think blue dresses works really good on little girls on more formal occasions. Do you agree?

18 kommentarer:

  1. Nydelig kjole i en nydelig farge! Dette må være den perfekte julekjolen!:)

    SvarSlett
  2. For et koselig navn på kjolen:) Kjempefin ble den i ensfarget garn:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kjolen ble i ensfarget garn! Det må jeg si at jeg likte enda bedre enn originalen :) Og veldig søtt med kort kjole med shorts under.

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole! Den gjorde seg veldig bra i ensfarget, og så søtt med buksa til!

    SvarSlett
  5. Tror aldri jeg hadde klart å funnet på å strikke denne kjolen ensfarget. Den ble utrolig fin!! :)

    SvarSlett
  6. Så fin den ble i én farge! Enig i at strukturen kommer enda bedre fram i din versjon enn med flere mønsterfarger.

    SvarSlett
  7. Så nydelig! Og shortsen er veldig fin. Hva gjør du med avslutningen på bena forresten? Synes den er altfor trang rundt tykke barnelår...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! For å unngå for trange bein på shortsen unnlot eg den siste fellinga frå oppskrifta, og det funker fint!

      Slett
  8. Så nydelig kjolen er i ensfarget!

    SvarSlett

Skriv ein kommentar her / Write your comment