mandag 25. mai 2015

SKYGGELUE / BABY CAP

Babylua med skygge frå Strikk til smårollinger har eg hatt lyst til å strikke sidan eg kjøpte boka. Og no har eg ein god unnskuldning. 

Lua er strikka med dobbel tråd i Tynn merinoull frå Sandnes Garn, 
noko som gjer den tett og god. Heilt kløfri er den også.

Mønsteret var lett å følge, og sjølv om det tok litt tid å strikke lua (som er strikka på pinne nr 2), var den ikke komplisert å strikke i det heile tatt. Kan anbefalast til nybegynnarar!

Den einaste endringa eg gjorde i forhold til originaloppskrifta,
var å bytte ut glattstrikka skygge med rillestrikk. Eg strikka først ein glattstrikka skygge, men den berre krølla seg opp og la seg som ein kant langs lua, så eg rekte det opp igjen og strikka riller i staden.

Eg tipper det blir fleire versjonar av denne etterkvart.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This baby cap is knitted with double thread in thin merino wool yarn, which makes it totally non itchy for the little baby. I love it!

2 kommentarer:

  1. Veldig fin!
    Denne oppskriften virker overkommelig selv for meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Ingvild! Ja, denne hadde du heilt klart fått til!

      Slett

Skriv ein kommentar her / Write your comment