onsdag 12. august 2015

NEDTELLING: 14 DAGAR TIL TERMIN / COUNTDOWN: 14 DAYS UNTIL DUE DATE

Og så har eg kome innanfor den magiske grensa: 14 dagar til termin. I teorien kan lillebror komme når som helst. I praksis kjennast det ut som han ikkje kjem til å komme på evigheiter...

Derfor har eg tenkt å ha ein strikkeblogg-nedtelling til termin, med eit dagleg innlegg fram til lillebrors ankomst. Så får vi sjå kor mange dagar det blir. Storesøster kom fire dagar før sin termin, og eg håpar eg i alle fall ikkje går over tida denne gongen.

For alt er i grunn klart.
Sprinkelsenga er på plass og oppredd, det same er babykorga han etter planen skal ta sine dag-blunder i. Vogna har bytta frå sportsdel til bagdel, farfar er på plass som standby-barnevakt for Iben og ikkje minst: Store mengder strikketøy venter på ein mottakar.

14 dagar markerast med at denne boka endeleg kom i hus:
Barnestrikk fra Paelas. Denne har eg jammen gleda meg til å få ta ein kikk på, og den skuffer definitivt ikkje. Om det har vore mykje babystrikk til lillebror i sommar, er no boka i gang med å overtale meg hardt til å strikke meir stor jente-tøy til Iben. For her er det MYKJE fint!

Her er nokre av mine umiddelbare favorittar:

And so I have come to the magic limit: It is 14 days until my due date, and theoretically littlebrother could be born any day now. But it still feels like it could take forever for him to arrive. That is why I am starting a knitting blog countdown, with one blog post until the birth. It will be exciting to see how many days we will be counting. His sister came four days before her due date, and hopefully I will not pass the due date with this one either. 

My knitting post today are mainly for the Norwegian-speaking knitters, because today my new knitting book from the Paelas-girls finally came, and I love it. It is full of knitting candy, and though I have mostly knitted baby boy clothing lately, the book is now convincing me to start knitting big sister outfits. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv ein kommentar her / Write your comment