torsdag 25. desember 2014

FINE FEST-TOPPAR / DRESSY, GIRLY TOPS

Dei to fine jentene eg er tante til fekk mjuke pakkar til jul i år. Eg hugsar godt at slike pakkar ikkje var spesielt populære då eg sjølv var liten, så eg har prøvd å velge plagg med omhu.

Valet falt på Eilas festtopp frå Strikk til mamma og mini. 
Minstejenta på snart fem er veldig glad i å pynte seg. Ho fekk den korallfarga toppen, medan storesøster på snart åtte fekk den lysegrå/blå.

Toppane er delikate, festlege og litt jålete, men samtidig enkle.
Forhåpentlegvis akkurat det to jenter ønsker seg. Eg synst iallefall dei blei knallfine. Enkle å strikke er dei også, så det er ingen grunn til at strikkarar i startgropa ikkje skal prøve seg på desse!

Eit garnbytte måtte til.
I oppskrifta i boka bruker dei angoragarnet frå Pickles. Eg har strikka litt med det før, men synst det aldri slutter å røyte. Og det er jo trass alt ikkje så veldig kjekt å gå rundt med garn i munnen heile tida. Så istaden for angora, gjekk eg for Pickles Silk Mohair i fargane Flamingo og Røyksopp. Begge toppane er strikka med dobbel tråd for å få dei litt tjukkare. Garnet er herlig og hårete, men det ser ikkje ut til å røyte noko særleg. Og fordi det er så tynt, blir toppane florlette. Win!

Det er muleg at minst ein topp til må strikkast i vinter.
Iben har stadig spurt: "Er den min?" medan eg har strikka den korallfarga toppen, og ho var over seg av begeistring då ho fekk prøve den, men surmula litt då eg fortalte kven som skulle få den. "Jeg vil OGSÅ ha!", var responsen. Så neste strikkeprosjekt blir kanskje eit bestillingsverk til to-åringen.

My two nieces got soft gifts for Christmas this year: one party top each. The yarn is Pickles Silk Mohair in the colors Flamingo and Puffball. I love the result, and so does my daughter Iben, so it looks like I will be knitting another one of these soon...


17 kommentarer:

  1. I bet they are beautiful on the girls too , Iben obviously has good taste as well !

    SvarSlett
  2. Fine! Ermene har en fin detalj. Og veldig lurt å bytte ut garnet til mohair, jeg har en angoragenser i Pickles angora som jeg knapt bruker siden den røyter så mye. Jeg visste at angora røytet, så hvor smart det var med hvit genser npr jeg stort sett har svart i resten av garderoben...

    SvarSlett
    Svar
    1. Har samme erfaring med ein rød genser i angoragarnet...

      Slett
  3. Nydelige topper :)
    Strikker en selv i pudder rosa Alpakka fra Drops :)
    Elsker de armene :)
    Håper du har en koselig romjul :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine og så flotte presanger!
    Jeg fikk boka og masse fint garn til ju, så jeg skal prøve meg på en slik topp :)

    SvarSlett
  5. Så søte topper 😊 Likte veldig godt den i korallfargen ☺

    SvarSlett
  6. Veldig fine! Jeg blir heller ikke venner med angora på grunn av røytinga. Har prøvd fryser-trikset uten at jeg synes det ga noen særlig effekt. Mohair har jeg til gode å teste, men nå ble jeg litt fristet...

    SvarSlett
    Svar
    1. Mohair virker bra hittil, spent på å sjå korleis det ter seg i bruk!

      Slett
  7. Heldige jenter. Toppene var veldig søte, og det er jo moro for søstre å få like, selv om de er litt forskjellige :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ønska meg veldig ei søster då eg var lita, mest fordi vi kunne gå i like klede :)

      Slett
  8. Nydelige topper og fargevalg :)

    SvarSlett
  9. Supersøte topper♥ Disse julegavene måtte da bare bli en suksess!

    SvarSlett

Skriv ein kommentar her / Write your comment